• XIII Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej Wizje Natury - banner

SERWIS CPS na WIZJACH NATURY

18-19 listopada 2017 Centrum Edukacji KPN w Strefie Wystawców
Canon Professional Services (CPS) jest praktycznym programem wsparcia dla użytkowników profesjonalnego sprzętu fotograficznego i wideo firmy Canon.
Po raz pierwszy na Festiwalu Wizje Natury team CPS wesprze uczestników Festiwalu swoją wiedzą i fachowością. W trakcie imprezy dostępni będą pracownicy serwisu CPS z Centrum Serwisowo Informacyjnego Foto i Video z Warszawy, którzy na miejscu zainteresowanym uczestnikom Festiwalu sprawdzą sprzęt firmy Canon w usłudze zbadaj swój aparat w podanym niżej zakresie:
- ogólne sprawdzenie podzespołów mechanicznych, bez demontażu sprzętu,
- sprawdzenie rejestru błędów,
- sprawdzenie przebiegu migawki,
- sprawdzenie działania przycisków,
- obudowy i elementów eksploatacyjnych,
- sprawdzenie aktualnej wersji oprogramowania,
- przeczyszczenie matrycy,
- ogólne czyszczenie sprzętu nie wymagającego demontażu.
Jak podkreślają pracownicy serwisu niektóre czynności wymagają dostarczenia sprzętu do siedziby serwisu, takie jak sprawdzenie:
- podzespołów mechanicznych wymagające demontażu sprzętu,
- sprawdzenie położenia matrycy oraz jej stanu mechanicznego,
- sprawdzenie działania i położenia światłomierza,
- sprawdzenie czasu otwarcia migawki,
- sprawdzenie działania czujnika AF
 
O programie CPS
Canon Professional Services (CPS) to bezpłatna usługa, która oferuje informacje i wsparcie użytkownikom profesjonalnego sprzętu fotograficznego i wideo firmy Canon.
W CPS warto się zarejestrować ze względu na: 
 
  1. Priorytetowy serwis,
  2. Sprzęt na czas naprawy,
  3. Wsparcie na wydarzeniach sportowych czy ewentach
  4. Program CPS oferuje użytkownikom profesjonalnych produktów fotograficznych i wideo firmy Canon ekskluzywny, bezpłatny dostęp do wielu korzyści. Obejmują one dostęp do zespołów wsparcia CPS na dużych imprezach międzynarodowych i lokalnych, priorytetowe naprawy oraz lokalne wsparcie CPS w wybranych krajach europejskich. W zależności od poziomu członkostwa w CPS dostępne jest również bezpłatne wypożyczanie zamiennego sprzętu podczas napraw.
Warunki przystąpienia do programu 
 
CPS oferuje trzy poziomy członkostwa fotograficznego: srebrny, złoty i platynowy, a także członkostwo wideo.
Kwalifikacja zależy od zarejestrowanego sprzętu, a każdy kolejny poziom oferuje krótszy czas napraw w zarejestrowanych centrach serwisowych CPS oraz usługi wypożyczania sprzętu zamiennego na czas naprawy. 
Członkostwo srebrne. Do rejestracji wymagane są dwa kwalifikujące się korpusy i trzy kwalifikujące się obiektywy. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to pięć dni roboczych. 
Członkostwo złote. Do rejestracji wymagane są dwa kwalifikujące się korpusy i trzy kwalifikujące się obiektywy. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to trzy dni robocze. Natomiast w przypadku przekroczenia trzydniowego terminu naprawy oferowane jest bezpłatne wypożyczenie sprzętu zamiennego. 
Członkostwo platynowe. Do rejestracji wymagane są trzy kwalifikujące się korpusy i cztery kwalifikujące się obiektywy. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to dwa dni robocze. Natomiast w przypadku przekroczenia dwudniowego terminu naprawy oferowane jest bezpłatne wypożyczenie sprzętu zamiennego. 
Członkostwo wideo. Do rejestracji wymagana jest jedna kwalifikująca się, profesjonalna kamera firmy Canon. Czas naprawy zarejestrowanego sprzętu w serwisie CPS to sześć dni roboczych.
 
ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA z dogodnej oferty - więcej na stronie https://www.canon.pl/cps/
parent menu item not found: "130"